Amer's FotoPage

By: Amer Eddiey

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Saturday, 16-Aug-2008 02:59 Email | Share | | Bookmark
Anak Buah Pertama

 
 
 
View all 43 photos...
nurul nadeah salwani


Saturday, 26-May-2007 20:24 Email | Share | | Bookmark
x c dent

 
 
 
View all 7 photos...
Semasa aku ponteng kerja, aku balik ke Dungun dari Kerteh. Masa tu aku ngan Pok Mi, Dia pon ponteng gak. Masa aku balik ke dungun tu, aku duk pikir ape ntah. Sampai kat trafic light batu 48, aku tak sedo kete myvi tu brek sabab lampu dah merah. aku brek gak tapi keta aku menggelongsor dengan bangganya terus sondol belakang myvi tersebut. hehehe, bla bla bla bla, aku kena saman rm 300. muahuahauha


Friday, 6-Oct-2006 10:28 Email | Share | | Bookmark
Azax

 
 
 
View all 18 photos...
Bergaya dengan baju baru,,, hahahaheheheh


Monday, 21-Aug-2006 18:12 Email | Share | | Bookmark
Pelamin......

ni adik aku 2 org...
tu kawan dia rasanya..
aku ngan pak sedara, bila la giliran aku agaknya. haha
View all 8 photos...
sepantasnya kau berjalan, kesisiku tanpa menegurku, kan ku sapamu sediamnya, menghormatimu seperti aku, menerima hukum alam, maka kemarilah kesisiku, irama yg bermain, tak mampu ku lepaskan, ku biarkan is berlegar, sebelum lenyap dan hilang, dan laungan ku itu adalah nafas bagai api, leburkanlah mimpiku, dudukilah singgahku, yg kau lepaskan, dialah yg menantimu, ketentuan yg ditentukan.


Monday, 21-Aug-2006 14:08 Email | Share | | Bookmark
Sepetang Di Kebun.

aku, mak aku, jagung
hehe, bapak jagung
model jagung
View all 12 photos...
Time aku balik Kg, Aku akan ke kebun Mak aku. Best gak berkebun ni. Selain dr berpeluh dpt gak hasil skit2. Sapa2 ada tanah terbiar tu, kerjakan aaa. Bazir kalau biar camtu je.
Sekian.. hehehe


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net